15 Haziran 2010 Salı

İ-İNSAN KAÇA AYRILABİLİR

1-ARABANIN ARKA KOLTUĞUNDAN EL SALLAYANLAR

a-Sol elinin serçe parmağında ying-yang forever young yüzüğü taşıyanlar

b-Şoföre ben sağda kaliim (Bursalı Arnavut muhacir ağzından) diyenler



















c-Tatilde a do tvanna holidey yinnnne san’ı dinleyenler

2-DİŞLERİNİ SIKMAKTAN AĞZI KAN İÇİNDE UYANANLAR

a-Arada mobidikler, orkalar, filippırlar, nemolar, kaptan nemolar, kaptan sütubinkler, sütuırt gırencırlar olsa bile misal olarak rüyalarında baktıkları kuyunun ne bakıyorsun ulan, niçe miyim ben epizodunu aynı anda görenler (GMT hesaba katılmaz)

b-b şıkkı için söyleyecek bişeyi (icat edilmiş bişey olarak bişey) olmayanlar















c-HAH!HAH!HAH!

i-Hmmmmmmmmm

1-Hhmmmmm

2-Hhhmmm

3-Hhhhm

4-Hhhh






















ii-Mmmmmmmm

1-mMMMM

2-mmMMM

3-mMMMM

4-MMMMM

iii-Mmmmmm

1-MmMmMm

2-mMmMmM

iv-Mmmm

1-M

2-m

v-Mm

1-MM

2-BB


















d-Keşke (Osmanlı mutfağından bir tatlı) burada (arada (arada kalmışlık, sınıfta kalmışlık, bkz.: 1b), sırada (sırayı çekince boşlukta kaldım (doğa boşluk kabul etmez (beni niye kabul etti?), biletçi de kabul etmez, boşlukları dolduralım) ve burnumu çekilen sıranın kenarına vurdum, kırıldı ama doktora gitmedim, sonra böyle boksör burnu gibi kemikli oldu, koku hassalarım azaldı tabii ama yine de parfümden hoşlanmam, hemen anlarım, gerçek kokunun adını ben koydum, merak edersen söylerim), nerede) olsaydın (…… (noktalı yere uygun bir nehir roman yazınız), ol!!!!).






















3-SOKAK FENERİNDE KRAVAT OLMAK İSTEYENLER


a-Fenerde sokak olmak isteyenler

i-Dar sokakta yürüyenler

ii-Yürürken daralanlar
















b-Olmakta kravatı ters bağlayanlar

c-İstemekte fenerle sokağı yakanlar

4-İNSANLARI 4’E AYIRANLAR

a-4’ün a’sını 3’e ayıranlar

i-4-a-i’den bir adet ii çıkarmakta zorlananlar

ii-Türk kahvesini taşıranlar (cezve de yandı yine!)

iii-Bilmiyorum, hiçbir zaman bilemedim.






















1-Anlamıyorum

2-Anlamak istemiyorum

3-Anlatmıyorum (ısrar etmeyin)

4-Anlatmak istemiyorum

















b-4’ün b’sini 4’e ayıranlar

c-4’ün c’sini öylece yalnızlığa terk edenler

1-Yalnız kalmak isteyen c’ler

2-Yalnız bırakılmayan c’ler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder