21 Ağustos 2009 Cuma

Y-"YA DA" İLE BİTEN BİRİCİK KİTAP


Ne vereyim size ben! Hemen gideyim buradan ki bir şey almayayım sizden! Çünkü ben attığı zar, gönlünün uyarınca gelince utanan ve soranı severim: Düzenci bir oyuncu muyum ben. Oysa benim tek istediğim göçüp gitmektir gürültünün düşünceyi öldüremediği yerlere. Güzel bir ün için kendi kendini boğazlamayanların, düşüncelerini inanılmaya değer bir aydınlığa çıkarmak için ilkin çadırlarını yakanların, kendini bulunca zaman zaman yine kaybolacağını sonra yine bulacağını, dağlardaki en kısa yolun doruktan doruğa olduğunu bilenlerin, daha ışımamış nice tan kızıllıklarının olduğu yere. Biliyorum ki ancak oraya vardığımda kulelerin evleri aştığını fark edebileceğim.

(“Kadın düşmanı, nazizmin filozofu, deli, iktidarsız...”)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder