19 Mayıs 2010 Çarşamba

D-DÜNYANIN EN GÜZEL SESLERİ


35'inde ve şarkı söylüyor. Dünyanın en iyi sesi falan değil. Öyle derdi de yok zaten. Belki derdini anlatmanın farklı yollarını arıyor. Belki şarkı söylemek bir şeyin bedeninden kaynaklandığını en iyi hissettiği şey. Belki rutini kırmak, katlanılmayacak pek çok şeye direnmek. Ya da sadece öyle işte, şarkı söylüyor, gerisi o kadar da önemli değil.
Önemli, o kadar çok önemli ki. Dünyanın en güzel sesi. Daha iyisini dinlemedim. Kim Gordon mu, yanına bile yaklaşamaz.Ve bu konuda çok objektifim, çünkü o benim arkadaşım ve onu çok seviyorum.


17-18'inde herhalde. Grubun vokalisti. Blues söylüyor. Janis Joplin'i yorumlamış bir de kısacık boyuna bakmadan. Birileri videoya almış bir barda çaldıklarında. Nasıl da ciddi. Arada su içiyor boğazı kuruduğunda. Belli ki sahnede şarkı söylemeyi seviyor, ama o kadar da büyütmüyor, çok önemli değil. Önemli, o kadar çok önemli ki. İnanın ki bu kadar hüzünlü blues söyleyen birini dinlememişsinizdir. Billie Holiday de dahil.Ve bu konuda çok objektifim, çünkü o benim arkadaşım ve onu çok seviyorum.


Artık kimse iyi müzikten anlamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder