16 Aralık 2009 Çarşamba

S-SELİM IŞIK


İki yaşında geçirdiği sıtmanın etkisiyle hızlı koşamadığı için saklambaç oyunlarında sık sık ebe olmaktan kurtulama(yan) Selim Işık’a dair...

(...)

“Ben, senin bilinçaltı karanlıklarına ittiğin ve gerçekleşmesinden korktuğun kirli arzuların, ben senin bilinçaltı ormanlarının Tarzanı! Yemeye geldim seni. Benden kurtulamazsın. Ben, senin vicdan azabınım!” “Bağırma, anladık. Benim vicdan azabım bu kadar kıllı olamaz. Ruhbilimci Tarzan, lütfen giyin.”

(...)

“Ona, gereksiz bir sürü şey bildiğimi söylerdim. ‘Bir yerde lazım olur,’ derdi. ‘Biz harp çocuğuyuz. Hiçbir şeyi atamayız kolayca. Ona da bir müşteri çıkar’”

(...)

“Cranium fibula radius
Sacrum patella carpus
Nasıl ezberlenir Allahım
Arapça dua eden insanın Latince kemikleri?”

(...)

“Kitap okumakla, manavın beni aldatmasına engel olamıyorum bir türlü.”

(...)

“...ben gidiyorum müsaadenizle sizi sevmek için eve gidiyorum…”

(...)

“…çok yaşamak için iki nefes alıyorum bir nefes veriyorum…”

(...)

“Dağılın! Kukla oynatmıyoruz burada. Acı çekiyoruz.”

(...)

“Ben bir eskiciyim, eskiye dönük bir adamım.”

(...)

“Bugünlerde din kitapları okuyorum. Karl Marx, kitap raflarından parmağını sallıyor bana. Kitaplarının arasında uyuşturucu madde kaçıran bir genç yakalandı diyecekler.”

'TUTUNAMAYANLAR', OĞUZ ATAY

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder